onsdag 21 december 2011

Funktioner

  • Nu är det uppe lite nya funktioner på 9 Bars Blogspot. Sidofältet är fyllt av olika genvägar och information. Högst upp kan ny välja bland ett par olika flikar. Under fliken Jag så finner ni information om mig, under fliken bilder finner ni de underbara bilderna Peter Magnusson har tagit på mig och under fliken blogg så hamnar ni på bloggens startsida. Det kommer snart dyka upp fler flikar under tidens gång.
  • Precis under flikarna ser ni lite snabbinformation om mig. 
  • Sedan ser ni en text där det står Kaffe - Musik - Livstil. Alla tre är länkar till olika slags inlägg. Inlägg om kaffe, musik eller livstil. Så här kan man enkelt sortera det man vill och inte vill läsa om. 
  • Nedanför det ser ni länkar till 9 Bars Facebook-sida och min personliga Twitter.
  • Information om vem som har gjort vad på bloggen.
  • Rullningslista genom bloggens arkiv. 
  • En email-signup. Om du skriver in din emailadress här så får du ett mail om uppdateringarna på bloggen.  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar